본문 바로가기
음악/분위기 있는 팝송

You Are Not Alone / Michael Jackson

by 이태일, 태라라 2015. 2. 21.

    You Are Not Alone / Michael Jackson Another day has gone I'm still all alone How could this be You're not here with me 또 하루가 지나고 난 여전히 외로워요 당신이 여기 내 곁에 없다니 어떻게 이럴 수가 있을까요. You never said goodbye Someone tell me why Did you have to go And leave my world so cold 당신은 떠난다는 말도 하지 않았어요 왜 그랬는지 누가 좀 말해주세요 이렇게 싸늘한 세상에 나를 남겨 두고 떠나야만 했나요 Everyday I sit and ask myself How did love slip away Something whispers in my ear and says 사랑이 어떻게 살그머니 가버릴 수 있는지 난 앉아서 매일 자신에게 질문을 던지죠 무언가가 내 귀에 대고 이렇게 속삭이는군요 That you are not alone I am here with you Though you're far away I am here to stay 내가 여기 당신과 함께 있으니 당신은 외롭지 않다고 말이어요 비록 당신은 멀리 있지만 난 여기 있잖아요 You are not alone I am here with you Though we're far apart You're always in my heart You are not alone All alone, why, oh 내가 여기 당신과 함께 있으니 당신은 혼자가 아니어요 우리는 멀리 떨어져 있지만, 당신을 항상 제 맘속에 있으니 당신은 혼자가 아닌 거예요 난 혼자예요. 왜 Just the other night I thought I heard you cry asking me to come and hold you in my arms 며칠 전 날 밤 다가와서 품에 안아달라고 부탁하는 당신의 외침을 들었어요 I can hear your prayers Your burdens I will bear (But) first I need your hand Then forever can begin 당신의 기도를 들을 수 있어요 당신의 짐을 제가 지겠어요 하지만 우선 당신의 손을 잡고 영원한 사랑을 시작해요 Everyday I sit and ask myself How did love slip away Something whispers in my ear and says 사랑이 어떻게 살짝 떠나버릴 수 있는지 나는 매일 앉아서 나 자신에게 묻죠 무언가가 내 귀에 대고 이렇게 속삭이는군요 That you are not alone I am here with you Though you're far away I am here to stay 내가 여기 당신과 함께 있으니 당신은 외롭지 않다고 말이어요 비록 당신은 멀리 있지만 난 여기 있잖아요 You are not alone I am here with you Though we're far apart You're always in my heart You are not alone 내가 여기 당신과 함께 있으니 당신은 혼자가 아니어요 우리는 멀리 떨어져 있지만, 당신을 항상 제 맘속에 있으니 당신은 혼자가 아닌 거예요 Whisper three words and I'll come running And girl you know that I'll be there I'll be there 세 마디만 속삭이면 제가 달려갈게요 당신도 알고 있잖아요 제가 달려갈게요 You are not alone I am here with you Though you're far away I am here to stay 내가 여기 당신과 함께 있으니 당신은 외롭지 않아요 비록 당신은 멀리 있지만 난 여기 있잖아요 You are not alone I am here with you Though we're far apart You're always in my heart 내가 여기 당신과 함께 있으니 당신은 외롭지 않아요 비록 당신은 멀리 있지만 당신은 항상 내 마음속에 있어요.