본문 바로가기
음악/분위기 있는 팝송

Feeling So Good / The Archies

by 이태일, 태라라 2015. 2. 22.

Feeling So Good / The Archies Looking over there, sunshine in her hair That's my girl; her name is Skooby-Doo Don't you like her smile? Don't you like her style? You know I'd walk a mile for Skooby-Doo Oh my Skooby-Doo I do what you want me to Oh my Skooby-Doo You got my only head a-reeling all the time Feelin' so good (So good) Feelin' so good (So good) Anytime at all I wanna have a ball All I do is call my Skooby-Doo She can make me laugh in a minute and a half Yes, I'm going daff with Skooby-Doo Oh my Skooby-Doo I do what you want me to Oh my Skooby-Doo You got my only head a-reeling all the time Feelin' so good (So good) Feelin' so good (So good) Oh my I love you Skooby-Doo, I love you I said a "S" "K" "O-O" "B" "Y" "D-O-O" oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh Diamonds and a ring, presents I could bring Wouldn't mean a thing to Skooby-Doo Sunday after mass picnic in the grass Diggin' Mama Cass with Skooby-Doo Oh my Skooby-Doo I do what you want me to Oh my Skooby-Doo You got my only head a-reeling all the time Feelin' so good (So good) Feelin' so good (So good) Feelin' so good Whompa bow bow / Whompa bow bow Whompa bow bow my Skooby-doo (Feelin' so good) Whompa bow bow (So good) Whompa bow bow (Feelin’so good) Whompa bow bow my Skooby-doo Whompa bow bow / Whompa bow bow Whompa bow bow my Skooby-doo (Feelin’so good)

저 너머를 봐요, 그녀의 머릿결에 햇살이 비치네요 바로 내 여자, Skooby-Doo예요 그녀의 미소가 좋지 않아요? 그녀의 스타일이 좋지 않아요? 내가 Skooby-Doo를 위해 1마일쯤 걸을 거란 거 알잖아요 오~ 나의 Skooby-Doo 당신이 내게 바라는 일을 할래요 오~ 나의 Skooby-Doo 당신은 나를 현혹해요 느낌이 매우 좋아 (매우 좋아) 느낌이 매우 좋아 (매우 좋아) 언제든 즐거운 시간을 원할 때면 내가 할 수 있는 전부는 나의 Skooby-Doo를 부르는 거죠 그녀는 즉석에서 나를 웃게 할 수 있어요 그래요, 난 Skooby-Doo 때문에 中性처럼 되어가고 있어요 오~ 나의 Skooby-Doo 당신이 내게 바라는 일을 할게요 오~ 나의 Skooby-Doo 당신은 나를 언제나 현혹해요 느낌이 매우 좋아 (매우 좋아) 느낌이 매우 좋아 (매우 좋아) 오~ 나의, 사랑해요 Skooby-Doo, 사랑해요 난 말했어요 "S" "K" "O-O" "B" "Y" "D-O-O" 오~ 오~ 오~ 오~ 오~ 오~ 오~ 오~ 다이아몬드 반지와 귀걸이, 내가 가져다줄 선물들이 Skooby-Doo에게 의미 있는 것이 되진 못하겠지 일요일에 초원에서 열리는 미사를 마치고 Skooby-Doo와 Cass 여사를 물고 늘어져 오~ 나의 Skooby-Doo 당신이 원하는 걸 알게요 오~ 나의 Skooby-Doo 당신은 언제나 나를 현혹해요 느낌이 매우 좋아 (매우 좋아) 느낌이 매우 좋아 (매우 좋아) 느낌이 매우 좋아 옴파 빠~ 빠~ / 옴파 빠~ 빠~ 옴파 빠~ 빠~ , 나의 Skooby-doo (느낌이 매우 좋아) 옴파 빠~ 빠~ (매우 좋아) 옴파 빠~ 빠~ (느낌이 매우 좋아) 옴파 빠~ 빠~ , 나의 Skooby-doo 옴파 빠~ 빠~ / 옴파 빠~ 빠~ 옴파 빠~ 빠~ , 나의 Skooby-doo (느낌이 매우 좋아)